Μπορεί ο Μιγιαζάκι να το σκέφτεται να προσθέσει ένα εύκολο επίπεδο δυσκολίας στο Dark Souls, όμως στη Ubisoft αναφορικά με το Assassin's Creed IΙI δεν θέλουν ούτε να τ' ακούσουν κάτι τέτοιο!
Το παιχνίδι θα κυμαίνεται σε ένα μέσο επίπεδο δυσκολίας, στο οποίο ωστόσο κατά τη διάρκεια των αποστολών οι παίκτες θα έρχονται αντιμέτωποι με προαιρετικά κατορθώματα τα οποία εφόσον επιλέξουν να φέρουν εις πέρας θα αυξήσουν τη συνολική δυσκολία της εμπειρίας, με τρόπο παρόμοιο με των Brotherhood και Revelation.
Όσο για το περιβόητο «easy mode», ο διευθυντής παραγωγής του τίτλου, Άλεξ Χάτσινσον, είπε στο EDGE ότι «[...] αυτό έχει καταστρέψει πολλά αξιόλογα παιχνίδια. Αν μπορείς να παίξεις ένα shooter στο "εύκολο" χωρίς να χρειάζεσαι πια να χρησιμοποιήσεις την κάλυψη, το "σκότωσες" το παιχνίδι...»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου