Τι κάνει το Assassin's Creed 3 τόσο ξεχωριστό σε σχέση με τα προηγούμενα; Μα φυσικά οι νέες λειτουργίες που προσθέτει στο gameplay η μηχανή AnvilNext! Οι αλλαγές του καιρού και οι ναυμαχίες είναι λίγα μόνο από να στοιχεία που θα δούμε στο AC 3 και τις οποίες θα αναλύσουμε παρακάτω:
1) Δυναμική Αλλαγή Καιρού
Όπως αναφέρουμε και παραπάνω, το παιχνίδι θα περιέχει αλλαγή καιρού από ήλιοφάνεια σε βροχή κ.λ.π. ώστε να υπάρχει λογική εναλλαγή των Εποχών στην Ιστορία (Καλοκαίρι ==> Φθινόπωρο, Φθινόπωρο ===> Χειμώνας κ.ο.κ.). Αυτό θα επηρεάζει άμεσα και τον τρόπο παιχνιδιού. Ένα χιονισμένο τοπίο κάνει πιο δύσκολη την ανάβαση ή το τρέξιμο. Έτσι οι παίκτες θα πρέπει να σχεδιάζουν τις κινήσεις τους με τέτοιο τρόπο, ώστε τα καιρικά φαινόμενα να δουλεύουν υπέρ τους....
2) Μάχες σε ανοιχτή θάλασσα
Μία από τις λειτουργίες που ενθουσίασε πλήθος φανατικών του Assassin's Creed, είναι αυτή της Ναυμαχίας. Ο Connor, ως καπετάνιος της Ναυαρχίδας του George Washington, έρχεται αντιμέτωπος με τον στόλο των Βρετανών εισβολέων. Οι μάχες δίνονται σε ιδιαίτερα ρεαλιστικά τοπία, και η αδρεναλίνη φτάνει στο κόκκινο! Ο παίκτης, όχι μόνο κατευθύνει το σκάφος, αλλά είναι και εκείνος που δίνει τις οδηγίες όσον αφορά:
α) Τι είδους βλήματα να εκτοξεύουν τα κανόνια του πλοίου
β) Δίνει τις οδηγίες για το πού θα πρέπει να σημαδεύουν τα κανόνια
γ) Αποφασίζει πότε είναι η κατάλληλη ώρα για ρεσάλτο (απόβαση στο εχθρικό σκάφος)
3) Μέχρι και 2.000 στρατιώτες στην μάχη
Αν υπήρχε κάτι που χαρακτήριζε την Αμερικάνικη Επανάσταση, αυτό ήταν οι βάναυσες μάχες μεταξύ μεγάλων στρατών. Κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να λείπει από το παιχνίδι, και έτσι. με την βοήθεια της AnvilNext, οι σχεδιαστές του Assassin's Creed 3 πρόσθεσαν και αυτήν την λειτουργία στο παιχνίδι, με ιδιαίτερη αληθοφάνεια και ακρίβεια. Μεγάλοι στρατοί, ηγούμενοι σπουδαίων Στρατηγών (π.χ. Churles Lee) δίνουν τις μάχες τους σε ανοιχτές περιοχές, κάνοντας το Gameplay ακόμα πιο εκρηκτικό.
4) Άνθρωποι και ζώα
Οι περιπλανήσεις του χαρακτήρα μέσα στις πόλεις του παιχνιδιού γίνονται πιο ενδιαφέρουσες χάρη στο πλήθος των ανθρώπων που κατοικούν σε αυτές. Οι ασχολίες τους αντιπροσωπεύουν την εποχή τους (κόβουν ξύλα, παζαρεύουν στις αγορές) και οι αντιδράσεις τους είναι απόλυτα ρεαλιστικές. Ακόμα, ο παίκτης θα συναντήσει τουλάχιστον 30 διαφορετικά είδη ζώων (γουρούνια, ποντίκια, αγελάδες κλπ.)
Όλα αυτά, συν τις πολύ αληθοφανείς κινήσεις του Connor (είτε στο τρέξιμο, είτε ακόμη και οι ταλαντώσεις των ρούχων του) είναι τα αποτελέσματα της συστηματικής δουλειάς των εργαστηρίων της Ubisoft με την βοήθεια της Game Engine AnvilNext...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου